Subject: Tehniliste tingimuste taotlus_ Kiili vald, Luige alevik, Kirsi ja Sarapuu kinnistute detailplaneering
From: "eha jakobi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 10:30:19 +0200

Tere,
Koostame Harju maakonnas, Kiili vallas, Luige alevikus Kiili Vallavalitsuse
korraldusega 02. juuli 2002 nr 306 algatatud Kirsi ja Sarapuu kinnistute 
(endise
nimega Tamme talu ettevõtted) detailplaneeringut.
Detailplaneering on saanud Maanteeametilt viimati kooskõlastuse 15.04.2019 
nr 15-
2/19/16837-3.
Kooskõlas koostatava Kiili valla uue üldplaneeringuga, sellest tulenevate 
Kiili valla
muutunud suunistega ning seoses detailplaneeringu ala omaniku ja huvitatud 
isiku
vahetusega, on muutunud planeeringuala ja planeeringulahendus.
Koostatud uue planeeringulahenduse (s.h. liikluskorralduse ettepanek) 
dokumendid
on leitavad: 
https://drive.google.com/drive/folders/1wH6qnf86ppqauzOZ5MF4Z4XPuBrRCO2m?usp=drive_link

Planeeringulahenduse kohaselt nähakse ette planeeringualale juurdepääs
olemasolevalt Kõrvalmaanteelt 11501 Sausti aedlinna tee (Kaare tänav).
Planeeringuga korrastatakse Kirsi ja Sarapuu kinnisasjade ja kõrvalmaantee 
11501
Sausti aedlinna tee (Kaare tänav) riigiomandis olevate transpordimaa 
sihtotstarbega
kinnisasjade piire, eesmärgiga luua Kaare tänava laiendamiseks ja uue 
kergliiklustee
rajamiseks piisav avaliku kasutusega maa-ala (joonis DP-07, seletuskiri p 
5.2., 5.9.)
Seoses muutunud planeeringulahendusega taotleme, et Transpordiamet 
väljastaks
omapoolsed seisukohad detailplaneeringu koostamiseks ja detailplaneeringu
ettepaneku kohase kinnisasjade piiride muudatuse maakorraldustoimingute
läbiviimiseks.
Oleme meeleldi valmis vastama tekkinud lisaküsimustele.

-- 

Lugupidamisega,
Eha Jakobi
AB AKOS OÜ
mob 52 00328
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.